6 תשובות
אני גר ליד
אניי
אני שכנה- כרמיאלית ובצערותי הסתובבתי שם מלאא היו לי המון חברים וחברות משם. אחלה עיר, אחלה אנשים משעמם וזה אבל כשאת בחברה טובה המקום לא משנה..
חרא עיר אבל מה לעשות
שואל השאלה:
אויש איזה נחמד צרת רבים חצי נחמה
אויש איזה נחמד צרת רבים חצי נחמה
אנונימית
צפתיים
באותו הנושא: