7 תשובות
בורגרים
שואל השאלה:
אכלתי בבורגרים... לא היה טעים
אכלתי בבורגרים... לא היה טעים
פרוזדור
black!
bbb גם טעים, הג'וסי לוסי חחח
במקום קסום ששמו יונז
ההמבורגר הכי טוב שאכלתי בחיים שלי זה במסעדה בחוף הצוק.
באותו הנושא: