7 תשובות
בורגרים
שואל השאלה:
אכלתי בבורגרים... לא היה טעים
פרוזדור
bbb גם טעים, הג'וסי לוסי חחח
במקום קסום ששמו יונז
ההמבורגר הכי טוב שאכלתי בחיים שלי זה במסעדה בחוף הצוק.