7 תשובות
אם הטלפון שלך באנגלית אז זה הסיבה
שואל השאלה:
איך אני משנה את זה אתה יודע?
איך אני משנה את זה אתה יודע?
אנונימי
settings >general>language®ion<iphone language - hebrew
אם ההגדרות מכוונות לתרגום עברית
מה שיתרגם זה מה שיתרגם
אתה לא יכול יותר מזה יש עדיין סרטונים שהכתוביות בהם יופיעו לך אינגליש
מה שיתרגם זה מה שיתרגם
אתה לא יכול יותר מזה יש עדיין סרטונים שהכתוביות בהם יופיעו לך אינגליש
שואל השאלה:
drop acid not bombs
את טועה אני מתכוון לתגובות של הסרטונים ביוטיוב יש אפשרות חדשה שאפשר לתרגם את התגובות ביוטיוב אבל זה מתרגם לי לאנגלית במקום לעברית
drop acid not bombs
את טועה אני מתכוון לתגובות של הסרטונים ביוטיוב יש אפשרות חדשה שאפשר לתרגם את התגובות ביוטיוב אבל זה מתרגם לי לאנגלית במקום לעברית
אנונימי
אה סורי לא קראתי נכון
שואל השאלה:
כת לליידי גאגא
זה לא מובן לי
כת לליידי גאגא
זה לא מובן לי
אנונימי
באותו הנושא: