8 תשובות
קר אבל זה תלוי במקום
נעים כזה
די נעים בחוץ
חמים לא קר
נעים
קר בבוקר אבל בצהריים רותח.
אני גרה במרכז
אני גרה במרכז
לי חם בחוץ
על הבוקר ב5 בבוקר היה קר.
על הבוקר ב5 בבוקר היה קר.
חמים
באותו הנושא: