8 תשובות
קר אבל זה תלוי במקום
נעים כזה
די נעים בחוץ
חמים לא קר
קר בבוקר אבל בצהריים רותח.
אני גרה במרכז
לי חם בחוץ
על הבוקר ב5 בבוקר היה קר.
חמים