8 תשובות
חדמש המקלט אין שם אף אחד אף פעם נטוש שם אני תמיד שם שמשעמם לי ואין לי כוח לאנשים
המקום הקטן בלי אנשים
הדשא בחצר
השישייה
והפרלמנט
מעשנים שם לרוב
והפרלמנט
מעשנים שם לרוב
אני בפנימייה ...
החצר
השער החוצה
אנונימית
המדרגות ליד הספרייה
באותו הנושא: