5 תשובות
למה מביך
לא מביך
נראה לי הם רגילים לזה
מביך שאתה צריך להוריד מכנס במקום
לא מביך
וול לפשק תחת ואז היא תשים את הנוזל הקר ואז החום של הלייזר כי זה איזור רגיש ובסהכ זה מרגיש מאוד מביך, אבל היא עושה את זה המון, אז רק המטופל מובך. תדאג רק שלא יהיה שארית קקי. (היא כי זה יותר נוח, גם אם גבר עושה לך)
אנונימית