7 תשובות
כן מרגישים
אנונימי
אומרים שכן, אך קצת.
בהיריון הן מתנפחות.
שואל השאלה:
אנונימי איך אתה יודע
אנונימית
אצל כל אישה זה משתנה, תלוי גם בסוג הגלולות והמינון של ההורמונים
אני אגיד לך שאני לוקחת את המינון הכי נמוך ואני בכל זאת מרגישה שכן גדל אבל זה אינדיבידואלי
רק בנים ענו סאס
גלולות מגדילות הכל לא רק חזה האישה בכללי מתנפחת ועולה במשקל כי הכדור הזה מפוצץ בהורמונים והורמונים מנפחים ומשמינים.
כן כי זה הורמונים
אנונימית