14 תשובות
חביתה זה כמו פנקייקים... אבל אולרייט מה אני אגיד
טוסט עם תוספות שהוא אוהב חביתה ונס קפה
שואל השאלה:
תקשיבי שלא נותנים לי לגעת במחבת מה זה השיט הזה
שואל השאלה:
וואו העלת רעיון טוב הלכתי לשאול אותו איזה קפה הוא אוהב שניה
שואל השאלה:
הלפ מי הוא הלך לישון
סוכר אחד וקפה אחד... זה לרוב מה שטנשים שותים אלא אם הוא מעשן אז הוא כנראה יאהב יותר מתוק כי הסיגריות עושות טעם מר בפה
שואל השאלה:
אוקע טנקס
בכיף
מה הכנת בסוף
שואל השאלה:
הכנתי לו צנים עם חביתה ליד עם סלט
הוא שלח לך הודעה או משהו?
שואל השאלה:
לא לגיל שלי (לא אומרת כי יחסמו לי פה)
פנקייקים זה קל...
אני הייתי הולך על הכי בייסיק
חביתה סלט ושני צנימים