2 תשובות
לכי מקסימום יהיה מבאס תחזרי
יש מצב שתהני בסוף
יש מצב שתהני בסוף
אני חושבת שאל תלכי, אם את לא קרובה אליו כל כך זה יהיה סתם מביך, אחרי הכל המסיבה תהיה סובבת סביבו
וחוץ מזה גם ציינת שאת לא רוצה ללכת, נראה לי שכדאי לוותר הפעם..
וחוץ מזה גם ציינת שאת לא רוצה ללכת, נראה לי שכדאי לוותר הפעם..
באותו הנושא: