5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שזה בעיה, זה היה יותר גם שאלה של איך זה שאני תמיד מזהה את זה וכאלו ממש שמה לב לזה מהדברים הכי קטנים, בכללי אני ממש מעריכה את זה אבל מעט קשה לי לעכל את זה
אנונימית
זאת בעייה שהם נמשכים אלייך? תקחי את זה כמתנה כי יש אנשים שלא נמשכים אליהם בכלל או שלוקח זמן עד שמישהו/י בכלל מסתכל לכיוון שלהם
יש לך אינטואיציות טובות
ההתנהגות שלך מושכת, ויכול להיות שאנשים רואים בך יופי שאת לא רואה. אל תורידי לעצמך
כנלל
אני סבבה עם עצמי אבל לא הכי הכי, למרות שבביו שלי כתוב משהו אחר חחח
ואיכשהו אני גם מושכת אנשים
מגניב לנו (: