11 תשובות
צאחלה
צאחלה
פרחה, אני מהדור שצ'אחלה היה מושג לא קיים
צאחלה ופרחה זה לא בדיוק אותו הדבר..
אני משתמשת יותר בצאחלה
אני משתמשת יותר בצאחלה
אנונימית
מה ההבדל בין 2 המושגים אשמח להכנס לעיניינים
שואל השאלה:
אנשים פרחה זה הדיבור מה זה צחלה זה נשמע פשוט רע אפילו בשבילהן
אנשים פרחה זה הדיבור מה זה צחלה זה נשמע פשוט רע אפילו בשבילהן
אנונימית
צאחלה
אני משתמשת בפשוט "ילדה מסכנה"
אנונימית
צ'אחלה
פרחה
באותו הנושא: