11 תשובות
צאחלה
צאחלה
פרחה, אני מהדור שצ'אחלה היה מושג לא קיים
צאחלה ופרחה זה לא בדיוק אותו הדבר..
אני משתמשת יותר בצאחלה
אנונימית
מה ההבדל בין 2 המושגים אשמח להכנס לעיניינים
שואל השאלה:
אנשים פרחה זה הדיבור מה זה צחלה זה נשמע פשוט רע אפילו בשבילהן
אנונימית
צאחלה
אני משתמשת בפשוט "ילדה מסכנה"
אנונימית
צ'אחלה
פרחה