13 תשובות
זה טעים ברמה הזייתית
אנונימית
עשית לעצמך נס כששמת אנונימית
אנונימית
אמאלה שרימפס זה האהבה שלי זה מדהיםם
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי פעם^
שרימפס בטמפורה או בטיגון הכי טעים- ככה אני אוכלת
כי זה טעים במיוחד בטמפורה
אבל לא לכולם יש את הטעם הזה
כל אחד אוכל מה שהוא אוהב
כן זה לא טעים
למה זה דווקא טעים
אנונימי
אני טעמתי פעם וזה פשוט לא היה לי טעים.
אבל יש לי חברים שממש אוהבים, למרות שאני לא מבין אותם.
כמו דוחים
אנונימית
מזעזע
גם כל גופה אחרת זה מזעזע ודוחה