5 תשובות
פשוט תגידי שכואבת לך הבטן
קודם כל את לא צריכה להתבייש זה נורמלי לחלוטין
את יכולה ללכת ולהגיד לה בצד
ואם בכל זאת אז תגידי שכואבת לך הבטן או הראש
את יכולה ללכת ולהגיד לה בצד
ואם בכל זאת אז תגידי שכואבת לך הבטן או הראש
כואב לל הבטן
או כאבי ראש
למרות דאת לא צריכה להתבייש
או כאבי ראש
למרות דאת לא צריכה להתבייש
מי שמתבייש מתייבש
בנינו מחזור לא אמור למנוע ממך לעשות שום דבר אלא אם יש לך כאבים חזקים מאוד. ואז תקני משהו שיקל עלייך. אם מה שאתם עושים בספורט קשה לך. שתפי את המורה שאת תשתתפי כמה שאת יכולה כי את בזמן הזה של החודש. הכל בסדר. הם מבינים.
באותו הנושא: