12 תשובות
כדאי שהקורונה תעבור
אה טעות שלי לא הבנתי נכון את השאלה
יש כאלה שמפחדים אבל אני לא מבינה למה באמת
זה בדיוק כמו חומר של מבחן

אם תקרא את החומר פעם אחת
אתה תדע אותו אבל יהיה לך דברים שכנראה שלא תדע טוב

אם תקרא את החומר פעם שנייה
אתה תדע את החומר וכנראה שתדע אותו בזמן המבחן

אם תקרא את החומר פעם שלישית
אתה תדע את החומר ותוכל לענות בפירוט על השאלות ששואלים אותך בנוגע לחומר
אתם לא קולטים שהוא טרול?

אבל הוא באמת מוציא אתכם המחוסנים...מטומטמים.

(אני לא נגד חיסונים)
אנונימית
הבן אדם מוציא את עצמו מטומטם

מותר לו לשאול את השאלה
ואני עונה לה ברצינות
כי תתפלאי אבל יש כאלה שחושבים דברים ככה
שואל השאלה:
אבל אני לא טרול, אני באמת מנסה להבין למה מחכים שהחיסון יהיה פג תוקף, ורק לאחר מכן מתחילים לחסן, לאחר שהוא פג תוקף... למה לא לפני?
בסדר לא טרול נגיד

עניתי לך
שואל השאלה:
אי אפשר לקבל "מנת יתר", וגם אם כן הסיכוי לזה הוא אפסי. אפילו מחלימים מתחסנים שוב ושוב.
אפשר לקבל מנת יתר אם אתה לוקח יותר מידי
וככה זה בכל דבר אם תשתה יותר מידי
אם תאכל יותר מידי
אם תקח יותר מידי כדורים
אם תהיה במים יותר מידי זמן
אם תהיה בקור יותר מידי זמן
אם תהיה בשמש יותר מידי זמן
אם תהיה על הראש יותר מידי זמן
עם תהיה על הקצה יותר מידי זמן

ואני יכול להמשיך יותר ויותר
שואל השאלה:
אבל חיסון זה שונה
לא חיסון זה לא שונה
רמת נוגדנים צריכה להיות לא גבוהה מידי