4 תשובות
אני התחלתי עם מישהו פנים מול פנים וחטפתי אחרי זה התקף חרדה, אני בטוחה שבאינסטה זה יותר קל (גם קשה אבל יותר קל) אני מאמינה בך !
שואל השאלה:
אני אמות מחרדות ופחד אם אני אהיה אמיץ מדיי
אני אמות מחרדות ופחד אם אני אהיה אמיץ מדיי
אנונימי
תקשיב פשוט תקפוץ למים! תשלח עוקב והודעה של "היי מה קורה? את/ה מאוד מוצאים חן בעיניי והייתי שמח להכיר"
ישירות זה הכי טוב
בהצלחהה
ישירות זה הכי טוב
בהצלחהה
תמצא אנשים שמעניינים אותך ותרצה להתחבר או לצאת איתם. תגיב על סטורי, שלח הודעה מעניינת
באותו הנושא: