4 תשובות
אני התחלתי עם מישהו פנים מול פנים וחטפתי אחרי זה התקף חרדה, אני בטוחה שבאינסטה זה יותר קל (גם קשה אבל יותר קל) אני מאמינה בך !
שואל השאלה:
אני אמות מחרדות ופחד אם אני אהיה אמיץ מדיי
אנונימי
תקשיב פשוט תקפוץ למים! תשלח עוקב והודעה של "היי מה קורה? את/ה מאוד מוצאים חן בעיניי והייתי שמח להכיר"
ישירות זה הכי טוב
בהצלחהה
תמצא אנשים שמעניינים אותך ותרצה להתחבר או לצאת איתם. תגיב על סטורי, שלח הודעה מעניינת
באותו הנושא: