3 תשובות
ממש לא לדבר עם היועצת אם תעשי את זה הוא כנראה ישנא אותך
דברי איתו את
אנונימי
אני חושב שאת באמת נשמה טובה

אני חושב שאת צריכה לפנות אליו בעצמך ואם זה לא יעזור תעברי ליועצת לילה טוב
שואל השאלה:
זה היה סתם בשביל ההרשמה כי באותו זמן שנרשמתי הייתי בת 12 אז פשוט שמתי שנה ברנדומליות