7 תשובות
זה סבבה לגמרי אין לי בעיה עם זה להפך אפילו הן באות לקשר בלי דעות קדומות
יש כאלו שמחפשים בדיוק את זה, יש כאלו שמחפשים ההפך, ככה שאני לא הייתי דואג יותר מידי במקומך.
N/A
שואל השאלה:
אבל תרצה?
אנונימית
אני לא בן אבל ברור שמעלה.. הכי כייף מישהיא "לא משומשת" רק פמיניסטים קיצוניים יגידו שעדיף "מנוסה" הם ממש מעט כך שכן- אף גבר חא ישלול אותך בגלל זה תהיה בטוחה חח
לי לא הייתה חברה אף פעם...
אז אני חושב שזה בסדר...
בן 16 לכל השואלות...