8 תשובות
זה סבבה
אנונימי
זה ממוצע
אבל זה גם תלוי בסוג התעמלות שאתה עושה
אבל זה גם תלוי בסוג התעמלות שאתה עושה
שואל השאלה:
הליכה
הליכה
אנונימי
כן, אבל תלוי איזה אימון..
שואל השאלה:
ואני בת זה משתמש אחר כי שלי נחסם
ואני בת זה משתמש אחר כי שלי נחסם
אנונימי
כן, בהליכה לאישה 400 קל זה הרבה,
יישר כוח
יישר כוח
אם את עושה ספורט בשביל להרזות, ממליץ לך לעשות בהליכון על הגובה הכי גבוה ובמהירות הליכה רגילה, תוך 10 דק את שורפת 130
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימי
באותו הנושא: