17 תשובות
או פשוט שתי לבבות אדומים או יפה עם לב אדום
''נחמד''.
צ'יפס שליי ❤
אנונימי
יאחתוש בואי בואי למיטה לאב יו❤
סתם סתם תרשום לה פשוט מהממת❤
או יפה❤
סתם סתם תרשום לה פשוט מהממת❤
או יפה❤
^^יותר קיטשי מזה אין
לב אדום או השני לבבות הורודים המחוברים
"אהבתי".
אנונימי
פשוט תכתוב "ילדה יפה" או משהו כזה
"חיים שלי יפה שלי איזה מושלמת את אני מאוהב❤❤❤❤"
כתב/י הערה ציבורית :
זה מה זה לא קישטי מידי
זה מה זה לא קישטי מידי
אנונימית
^^^^^^ just a hoe לא הבנתי איך את כל הזמן מתעצבנת שלא מבינים ציניות כשאת זו שלא מבינה אותה...
אנונימי
^אה? הבנתי את הבדיחה ומתי התעצבנתי כשלא הבינו בדיחה
על מה המינוס קצת ציניות לא תהרוג אף אחד
עדיין מחכה שתענה על מה ומתי התעצבנתי :))
אתה גם יכול לרשום לה חציל יפיוף וחתיך שליי
* סמיילי של חציל *
* סמיילי של חציל *
פוסט נחמדה :))
באותו הנושא: