7 תשובות
תבקשי בסוף
"תגיבו מה דעתכם"
"תגיבו מה דעתכם"
זה לא אומר שהוא לא טוב
פשוט כנראה הם לא רוצים להגיב או משהו אחר
פשוט כנראה הם לא רוצים להגיב או משהו אחר
שואל השאלה:
זה לא מוזר לכתוב את זה?
זה לא מוזר לכתוב את זה?
אנונימית
אני אישית אוהבת יותר כשהכותב/ת כותב בסוף משהו קטן. כזה משהו שהוא אהב לגבי הפרק איך הוא הרגיש כשכתב אותו וכאלה. זה גורם לי להרגיש יותר מחוברת אליו. אולי זאת רק אני:)
שואל השאלה:
אז אולי אני אוסיף
אז אולי אני אוסיף
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך רעיון מה לכתוב?
יש לך רעיון מה לכתוב?
אנונימית
לא יודעת תלוי בספר. נגיד בסוף הפרק לכתוב: ככ חמוד נכון? או היה לי ממש כיף/מוזר/מכעיס לכתוב. או משהו בסגנון הזה.
אגב, את יכולה לשלוח לי קישור בפרטי?
אגב, את יכולה לשלוח לי קישור בפרטי?