7 תשובות
תבקשי בסוף
"תגיבו מה דעתכם"
זה לא אומר שהוא לא טוב
פשוט כנראה הם לא רוצים להגיב או משהו אחר
שואל השאלה:
זה לא מוזר לכתוב את זה?
אנונימית
אני אישית אוהבת יותר כשהכותב/ת כותב בסוף משהו קטן. כזה משהו שהוא אהב לגבי הפרק איך הוא הרגיש כשכתב אותו וכאלה. זה גורם לי להרגיש יותר מחוברת אליו. אולי זאת רק אני:)
שואל השאלה:
אז אולי אני אוסיף
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך רעיון מה לכתוב?
אנונימית
לא יודעת תלוי בספר. נגיד בסוף הפרק לכתוב: ככ חמוד נכון? או היה לי ממש כיף/מוזר/מכעיס לכתוב. או משהו בסגנון הזה.
אגב, את יכולה לשלוח לי קישור בפרטי?