התחברות
הרשמה
איך השיר הזה לדעתכם? ^_^ -
קישור מצורף
5 באוקטובר 2021, 16:04
Emo
From first to last
2000s
דעות גולשים
שירים
3 תשובות
יפה אבל לא אוהב את זה
י
יא אללה איזה דגים
לא הסגנון שלי אבל סבבה נראה טוב
אבל ארוך ממש
פ
פישתן
הוא ממש נחמד
ל
לָלּי ביבר
באותו הנושא:
מה השיר שלדעתכם הוא השיר הכי טוב בישראל?
איך השיר לדעתכם?
בשיר מחכה של עידן רפאל חביב מה המשמעות של השיר לדעתכם?
דעות על השיר?לדעתי זה הקאבר הכי טוב שאי פעם נעשה
מה דעתכם על השיר?דעה כנה בבקשה
איך השיר לדעתכם ומה דעתכם על הטעם שלי במוזיקה?
איך השיר לדעתכם חבר'ה?
איך השיר לדעתכם?
איך השיר לדעתכם.?
איך השיר לדעתכם?
איך השיר לדעתכם?