12 תשובות
כי הוא זה שיצר את המשחק
* ספוילר *


הוא היה אחראי על כל המשחק, יש לו את כל הכסף שבעולם, והיה נמאס לו לחיות ללא הנאה כי גם עשירים וגם עניים בסוף חיים ללא הנאה, אז הוא עשה את המשחק הזה בשביל לתת צ'אנס לאחרים ולהנות בעצמו... ובגללו בתכלס אנשים אחרים מתו והכל.

הוא היה מאחורי המסכה שהראו כמה שניות הזהובה הזאת


ובגלל הזקן כולם מתו והם עברו את הדבר הזה...
שואל השאלה:
יואו אמאלהה אני בשוק
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום מהסדרה כאילו גם לא כלכך התחברתי תאמת
אנונימית
זה בסדר, אני אהיה כנה איתך
לא הבנתי את הסוף כזה מה שהיה במטוס
כאילו גם אני הייתי נלחצת אם היו אומרים לי את זה
אבל מה הסוף אומרר
סדרה מאוד גאונית יחסית

חבל שהבלש ההוא לא קפץ למים פשוט... אלא אם כן הוא לא מת או משהו
היה מדהים לראות אותו בעונה השניה
הסוף מותח

גם אני לא הכי הבנתי, אפילו לא הבנתי אם הזקן מת באמת או לא

אבל שלחו לו שוב את הכרטיס הזה, והפעם הוא רוצה לחזור אני דיי בטוח בשביל לנקום בהם
כן...

חבל אבל שהם עשו שאח שלו יהרוג אותו...

לדעתי היה ממש מדהים אם הוא היה קופץ למים ואז לא מראים שום דבר ממנו, ואז היה מדהים לראות אותו בעונה השניה באחד הפרקים חוזר כזה ואז היינו מבינים שמתסבר שהוא חי וזה היה כזה cool

היו מלא ביאוסים במהלך הסדרה
כן כנראה הוא מת...

מעניין באמת מה עם הבוס
מזתמרת מי הבוס
יודעים מי זה
סיימת את הסדרה?
אהה נכוןן שכחתי סורי חחח

הוא ראה שוב את אותו משחק שהוא שיחק לפני ואז לקח את הכרטיס

יודעים מי הבוס, אבל כיף לקרוא לו בוס.. זה כזה מגניב המסכה
הזקן >> הבוס עם המסכה השחורה >> האלו עם המסכות האדומות