14 תשובות
שואל השאלה:
אני לא שמנה מדיי?
אנונימית
את רזה אבל בקצה של הבריא. את בסדר כל עוד לא תרדי עוד במשקל
אנונימית
זה טוב כפרע
את רזה
אנונימי
איך שמנה מידי? את 1.53.
את רזה וזה תקין.
אני 10 סנטימטרים פחות ממך ושוקלת 38...
שואל השאלה:
כן אבל חברה שלי 25 אז חשבתי
תןדה:)
אנונימית
רגע מה
חברה שלך שוקלת 25???
שואל השאלה:
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אה סליחה התבלבלתי 27
אנונימית
באיזה גובה היא?
זה לא ממש משפר את זה...
שואל השאלה:
147
היא הייתה בבית חןלים פעם בגלל זה
אנונימית
אהה. עכשיו זה נשמע הגיוני.
זה המבנה גוף שלה?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אהה