7 תשובות
אני חושבת שכל הקטע זה שהוא נמס בבטן ..
את לא אמורה ללעוס..
אנונימית
יש כדורים שככה הם משפיעים פחות טוב, זה תלוי בסוג הכדור.
אבל ממילא אי אפשר ללעוס כדור, אחכ הוא מחליק ואין יכולת לבלוע אותו בפתאומיות ולהיחנק.
שואל השאלה:
^^כן אבל מה קורה כשלועסים? מה זה עושה
אנונימית
יש כדורים שמרסקים ואז אפשר לערבב אותם בכוס מים.
אבל זה סתם מגעיל
זה מפורר את הכדור. יש כדורים שצריכים להיות שלמים בבטן, כי אחכ הם לא ישפיעו כשכל החומרים לא מעורבבים והכדור לא שלם.
זה פשוט מגעיל הוא גם ככה בסוף יתמוסס לך לאיפה שהוא אמור להגיע אבל זה סתם ייקח יותר זמן עד שהוא ישפיע ויהיה לך בפה טעם דוחה
זה אמור להנמס בבטן ולא בפה