21 תשובות
יש דיכאונות כרוניים (לכל החיים) ויש דיכאונות שאפשר לצאת מהם
שואל השאלה:
איך אפשר לדעת מה כל אחד?
איך אפשר לדעת מה כל אחד?
אנונימית
לא דיכאון זה פשוט תחושה זמנית של עצב גבוה ואי חשק
שואל השאלה:
אז למה אנשים לוקחים כדורים?^
אז למה אנשים לוקחים כדורים?^
אנונימית
לא
באמת שלא
באמת שלא
פסיכיאטר
כי לא כולם יוצאים מזה בקלות זה כמו חרדות^^^
שואל השאלה:
איך אני יכולה לדעת אם יש לי (בלי ללכת לטיפול) ואיך אני יכולה לצאת מזה?
איך אני יכולה לדעת אם יש לי (בלי ללכת לטיפול) ואיך אני יכולה לצאת מזה?
אנונימית
הדרך היחידה לדעת מה יש לך זה להתאבחן..
למה בלי ללכת לטיפול? טיפול זה הפיתרון
לא
זה תהליך
אין מה להתבייש מטיפול
ומלהתאבחן
עם הזמן זה יעשה לך טוב
אין מה להתבייש מטיפול
ומלהתאבחן
עם הזמן זה יעשה לך טוב
שואל השאלה:
אני מפחדת ואם יהיה לי כולם יתייחסו אליי שונה ואם לא יהיה אני סתם אצא אחת דיכאונית וש"קשה לה" בהכל
אני מפחדת ואם יהיה לי כולם יתייחסו אליי שונה ואם לא יהיה אני סתם אצא אחת דיכאונית וש"קשה לה" בהכל
אנונימית
לא היה לי דיכאון במשך שנתיים ויצאתי מזה, אבל יש כל מיני סוגי דיכאון אם את מאובחנת עם דיכאון כרוני אז אכלת אותה
יש ויש
יש סוגים של דיכאון שזה לכל החיים ויש סוגים שזה תקופות
יש סוגים של דיכאון שזה לכל החיים ויש סוגים שזה תקופות
אני הייתי מעדיפה שיאבחנו אותי עם דיכאון במקום בעיות רגשיות
זה היה יותר מבהיר את הדברים וגורם לי להזדהות עם הרבה
אני חושבת שגם אנשים שעברו דיכאון הם האנשים הכי מעניינים
הם חושבים אחרת
זה רק יחכים אותך ויחזק אותך
זה היה יותר מבהיר את הדברים וגורם לי להזדהות עם הרבה
אני חושבת שגם אנשים שעברו דיכאון הם האנשים הכי מעניינים
הם חושבים אחרת
זה רק יחכים אותך ויחזק אותך
שואל השאלה:
מה ההבדל בין בעיות רגשיות לדיכאון?
מה ההבדל בין בעיות רגשיות לדיכאון?
אנונימית
בעיות רגשיות זה משהו שקשור לוויסות רגשי... יש את זה גם אצל אוטיסטים. מרגישים הכל חזק מדי.
דיכאון זה לא למצוא אושר בשום דבר אני חושבת
אבל אני לא מומחית
אבל אני לא מומחית
שואל השאלה:
אה הבנתי
אה הבנתי
אנונימית
זה תלוי יש סוגים שונים, יש דיכאון זמני שנוצר כתוצאה מטראומה או מתקופה קשה ויש דיכאון כרוני שהולך וחוזר.
באותו הנושא: