5 תשובות
כן חחח
יש פשוט אין אינסטה וואצפ
שואל השאלה:
לא מה הקשר^^ דיברתי על הקליטה בטלפון הייתי בטיקטוק בכלל והנתונים למעלה במסך הראו לי שאין קליטה
לא מה הקשר^^ דיברתי על הקליטה בטלפון הייתי בטיקטוק בכלל והנתונים למעלה במסך הראו לי שאין קליטה
אנונימי
כן זו תקלה עולמית
גם זה קרה לי^
אחרי כמה שעות הטלפון חזר לעצמו
אחרי כמה שעות הטלפון חזר לעצמו
באותו הנושא: