4 תשובות
מחר
אני מקווה שעד מחר בבוקר ואם לא אז אולי עוד כמה ימים
שואל השאלה:
אמרו את את זה איפשהו^^^?
מאמינה שמחר בבוקר/צהריים
בעקרון אם לא הם דיי בצרות, הרבה כסף הולך להם ובנתיים אנשים מכירים אפליקציות אחרות... הם רק מפסידים מזה אז הם ממש מנסים לתקן, מקווה מאוד שמחר בבוקר כבר יהיה