3 תשובות
כןן בטחח אם את צריכה לפרוק בפרטי את מוזמנתת
ערב טוב
ברור שזה בסדר, סבתא שלך נפטרה, זה אובדן קשה. לאבד מישהי שאתה אוהב, זאת הרגשה נוראית. תהיה לך תקופה עם הרבה בכי ועצב, כי ככה זה אחרי שאתה חווה אובדן.
תנסה לא לשמור את הרגשות לעצמך, כי אתה תתפוצץ מבפנים.
תבכה, תכתוב על זה, תשתף אנשים, אל תשאיר את הכל לעצמך.

תשאר חזק, משתתפת בצערך
כן כמובן, זה כל כך לגיטמי.
לפעמים הדמעות זולגות מעצמן בלי שאנחנו רוצים וזה כל כך בסדר.
אני כל כך מבינה אותך סבא שלי נפטר לפני 13 שנים ואני עדיין חודבת עליו בוכה למרות שלא הכרתי אותו יותר מידי והוא תמיד ישאר אצלי בלב.