3 תשובות
יש לה הפרעות אכילה אבל לא משהו ממוקד או ספציפי, פשוט בעיות עם אוכל.
זה לא בסדר והיא צריכה להבין שאוכל זה חלק מלחיות, ושאם היא רוצה לאכול זה בסדר
את צריכה לספר להורים שגם ישימו לב ולהסביר לה את כל החשיבות שיש לאוכל במיוחד שהיא גודלת
שואל השאלה:
הסברתי לה אבל היא לא מקשיבה
זה הטיקטוק הורס אותה
באמת
היא כל הזמן מתעסקת בעצמה, מתנהגת כמו ילדה בת 18 כשהיא בעצם רק בת 11..
איפה התמימות??
והיא לא מוכנה להקשיב לי כשאני מעירה לה. היא חושבת שהמטרה שלי היא לפגוע בה, כשבעצם אני רוצה לעזור.
אנונימית