11 תשובות
לא, יש הרבה הרבה יותר טובות.
אכן
הסדרה תפסה חזק
סדרה טובה אבל יש סדרות שמגיע להם יותר
לא, וזה גם לא יקרה.
מה שכן היא בדרך להיות הסדרה הלא דוברת אנגלית הכי נצפית (היא כבר עקפה את בית הנייר)
לא יש סדרות הרבה יותר טובות
כן
אני ממש אהבתי את התוכנית אז לפי דעתי כן..
יש אנשים שפחות מתחברים וחושבים שלא אבל אין מה לעשות כל העולם כמעט רואה אותה והיא שברה את השיא לסדרה הלא דוברת אנגלית הנצפית ביותר בעולם, ובדרך להיות הסדרה הנצפית ביותר בכל הזמנים
כן
אני אישית מאוד אהבתי את הסדרה