8 תשובות
יש לי חברים שלקח להם חודשיים עד שחזרו אליהם אבלזה משתנה, לאיזה גיוס את בנתיים?
אנונימי
היה לך שאלון 300 ?
שנת שירות כנראה יבטל לך את הסיכוי להתקבל
אנונימי
שואל השאלה:
היה די קל אבל אם לא היה לי רקע בתכנות יש מצב שזה לא היה כזה קל.
אנונימית - קיבלת תשובה בשיחת טלפון או בהודעה?
היה די קל אבל אם לא היה לי רקע בתכנות יש מצב שזה לא היה כזה קל.
אנונימית - קיבלת תשובה בשיחת טלפון או בהודעה?
אנונימית
הודעה
איך היה לך ? היה לי זוועה היה מבחן ממש קשה שלא הבנתי איך אפשר לעבור בלי רקע במחשבים
אנונימית
הם מחזיקים תשובה יחסית מהר, לי הם שלחו ראיון המשך שבוע אחרי המיון ואז שבוע אחרי שלחו לי תשובה סופית
שואל השאלה:
התאריך שלי באוגוסט כרגע אבל יכול להיות שאני עושה דח"ש בגלל שנת שירות
התאריך שלי באוגוסט כרגע אבל יכול להיות שאני עושה דח"ש בגלל שנת שירות
אנונימית
באותו הנושא: