2 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
מחר בבוקר תכנס לקישור ששלחו לך בהודעה שעברת את הטסט. תמלא את הפרטים, צריך לשלם אגרה זה באיזור 90 או 100 שקל או משהו כזה, ואתה תקבל את הטופס של ההיתר נהיגה שלך. תשמור אותו באוטו כי זה יהיה הרישיון שלך לחצי שנה הקרובה ותוודא שתמיד יש לך את התז שלך כשאתה נוהג. ויש לך 6 חודשים מלווה.
באותו הנושא: