8 תשובות
כי אם הייתה אהבה הם לא היו אקסים
כי אהבה באה יחד עם עוד המון רגשות שמציפים אותך.
שואל השאלה:
^^כמו שיש דבר כזה ידידים, לא בהכרח יש אהבה, יש חברות ממש טובה
^^כמו שיש דבר כזה ידידים, לא בהכרח יש אהבה, יש חברות ממש טובה
אנונימי
אני גם לא יודעת, לי אישית יש סיבה לכעוס על האקסית שלי כי שנתיים אחרי שנפרדנו גליתי שהיא בגדה בי כשהיינו ביחד, אבל לפני שידעתי את זה היינו חברות טובות.
עם האקס אחרי שנפרדנו פשוט הפסקנו לדבר, והוא זה שמתחמק ממני ולא מסוגל להסתכל לי בעיניים.
אני מאמינה בלא לחזור לאקסים, אבל אני לא חושבת שזה אומר שצריך לשנוא אחד את השני
עם האקס אחרי שנפרדנו פשוט הפסקנו לדבר, והוא זה שמתחמק ממני ולא מסוגל להסתכל לי בעיניים.
אני מאמינה בלא לחזור לאקסים, אבל אני לא חושבת שזה אומר שצריך לשנוא אחד את השני
שיש לך רגש אמיתי עם בן אדם וזה נגמר מסיבות כאלה ואחרות זה כואב, גם בדרכ דברים כאלה נגמרים רע כי אין תקשורת וקרו דברים רעים גם לפני, כשמגיעים למצב כמו פרידה הכל מתפוצץ כל מה ששמרת
כי האקס פגע בי והשפיל אותי זאת הייתה מערכת יחסים רעילה אז נפרדתי ניתקתי קשר וחסמתי בכל מקום ועם אקס אחר אנחנו נהפכנו לידידי נפש מדברים מלא בטלפון על דברים אישיים כמו קרובי משפחה
שואל השאלה:
לדעתכם זה לא טוב אז?
לפרק את החברות
אבל ממש נחמד לנו אוף
לדעתכם זה לא טוב אז?
לפרק את החברות
אבל ממש נחמד לנו אוף
אנונימי
מי אמר שצריך לפרק ידידות? תשארו
רק אם הקשר רעיל מנתקים קשר
רק אם הקשר רעיל מנתקים קשר