10 תשובות
כן ואי התבאסתי בהתחלה ככ שראיצי את הסרט כי הסוף כזה עצובב כאילו מהה אבל בסדר עבר לי
e1a
בין הסרטים הטובים! וכן הסרט מתחיל בצוללת
כן וואו טיטאניק
אני רוצה לבכות סליחה תהני
שואל השאלה:
אמאלה בא לי לבכות
אנונימית
שואל השאלה:
אני ליטרלי עם דמעות
אנונימית
כן זה הסרט.
סרט מדהים
כן כן גם אני בכיתי מלא
גם אחר כך כל פעם ששמעתי את השיר התחלתי לבכות
(ועכשיו זה מצחיק אותע משום מה)
אני היחידי שלא בכה הסרט הזה?
ראיתי אותו באופן מלא רק לפני שנתיים כזה בערך
וכאילו הוא מרגש והכל פשוט לא בכיתי חחח
איך איך אפשר לא לבכות
כאילו היה מספיק מקום על הדלת והכלבה הזאת פשוט העדיפה לתת לג'ק לטבוע פויה עליה