8 תשובות
זה לא יקרה חד וחלק גם אמרו על כך לא מזמן בחדשות
אם זה יקרה המדינה לא תעבור על זה בשקט זה ממש מוגזם לכל בן אדם יש את הזכות לשירותים רפואיים , זה זכויות בסיסיות
שואל השאלה:
הייתי היום בבדיקה וביקשו ממני תו ירוק, למזלי יש לי
הייתי היום בבדיקה וביקשו ממני תו ירוק, למזלי יש לי
אנונימית
איפה ראית את זה? מה את ממציאה דברים
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי בבדיקה וממש הה שם שלט שצריך להציג תו ירוק והייתי צריכה להראות לאחות שיש לי תו ירוק ואם לא היה לי לא היו מכניסים אותי
הייתי בבדיקה וממש הה שם שלט שצריך להציג תו ירוק והייתי צריכה להראות לאחות שיש לי תו ירוק ואם לא היה לי לא היו מכניסים אותי
אנונימית
אוי זה מזעזע.. באיזה קופת חולים את?
כי יש לי טיפול דחוף ועכשיו הפחדת אותי..
הם יבקשו תו ירוק?
כי יש לי טיפול דחוף ועכשיו הפחדת אותי..
הם יבקשו תו ירוק?
אנונימית
שואל השאלה:
כללית
אני חןשבת שכן, היה לי mri ממש חשוב וביקשו
כללית
אני חןשבת שכן, היה לי mri ממש חשוב וביקשו
אנונימית
פאק..אני בכללית
אבל איך? לא הודיעו על זה כלום בחדשות
בקיצור אני יכולה לשכוח מהטיפול שורש שלי? :(
אבל איך? לא הודיעו על זה כלום בחדשות
בקיצור אני יכולה לשכוח מהטיפול שורש שלי? :(
אנונימית
באותו הנושא: