6 תשובות
זה לא גרוע, הכל בסדר
זה לא גרוע, זה דווקא טוב
גם אני ככה , זה ממש טוב
ההפך זה ממש טוב !! הלוואי ואני הייתי כמוך
גם לי לא אכפת. זה אומר שאתה אדם לא רדוד.
אנונימית
זכותך.
זה לגמרי בסדר.
כמובן שזה יכול להגעיל בסיטואציות מסויימות (תלוי כמה זה קיצוני), אבל זה נחמד.
זה לגמרי בסדר.
כמובן שזה יכול להגעיל בסיטואציות מסויימות (תלוי כמה זה קיצוני), אבל זה נחמד.
אנונימית
באותו הנושא: