17 תשובות
לנסות יותר מאוחר
קרה לי גם
ניסיתי אחרי כמה ימים שוב ועבד
את עדיין לא יכולה לקבל תו ירוק במילא, רק לאחר שבוע שעשית את החיסון את יכולה להנפיק
תתקשר לטלפון של משרד הבריאות *5400 ותגיד להם שאתה צריך תו ירוק והם צריכים לתת אם זה כבר מוכן. וכן צריך לחכות להם הרבה זמן בטלפון והם יענו בסוף חיכיתי איזה 15-20 דקות על הקו
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי לפני חודשיים
אנונימית
עשרות אלפי אזרחים ותושבים שחוסנו 3 חיסונים בישראל לא מצליחים להוציא אישור בגלל כשל מערכת המחשב
של משרד הבריאות.
אנשים אלה ואני ביניהם מצויידים באישורים על 3 החיסונים מקופח אך ללא תו ירוק.
לפני שמציגים דרישות לציבור יש לוודא שהארגון יכול לתמוך
בדרישה.
השר נסמך על עובדי משרדו
והנה שוב הונו אותו.
מקבלי ההחלטות לא מכירים את העובדות בשטח.
לו ידעתי מראש שהחיסון לא יאפשר לי כניסה למסעדות לא היתי מתחסנת
אנונימית
שואל השאלה:
אני בעד חיסונים
אבל אני באמת חושבת שזה ביזיון
אם הם לא יודעים להיות אחראים על מה שהם צריכים
אנונימית
זה להרבה קרה ככה בגלל העומס שנוצר בגלל הרבה אנשים מנפיקים מחדש ואמרו בחדשות שעד חמישי הקרוב אפשר להשתמש בתו הירוק הישן
שואל השאלה:
אבל ביטלו לי את התו ירוק הישן
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי עכשיו אחרי שעות
והצלחתי
נתנתו לי תוקף עד סוף פבואר
אנונימית
לשואל השאלה מוזר אמור היה להיות לחצי שנה
שואל השאלה:
רשום עד 28.2.2022
אנונימית
מתי עשית את החיסון השלישי אם אפשר לשאול?
שואל השאלה:
ב30.8
אנונימית
באמת מוזר לפי משרד הבריאות https://corona.health.gov.il/directives/green-pass-info/
מי שקיבלו חיסון
מי שקיבלו שניים או שלושה חיסונים, ועבר שבוע מהחיסון האחרון (פייזר) או שבועיים מהחיסון האחרון (מודרנה) זכאים לתו ירוק שיהיה בתוקף עד חצי שנה ממועד החיסון האחרון.
מי שקיבלו רק חיסון אחד אינם זכאים לתו ירוק, גם אם קיבלו תוצאה חיובית בבדיקה סרולוגית אחרי החיסון.
שואל השאלה:
ממש מוזר
התתנהלות שלהם לא נראה לי מתואמת
עשיתי 3 חיסונים של פייזר
אנונימית
תנסי להתקשר למשרד הבריאות ולברר מולם בטלפון או באמצעות הצ'אט שלהם זה לא תקין עד סוף פברואר משמע 4 וחצי עד 5 חודש