6 תשובות
אל תעשי את זה זה לא יגמר טוב, אם את רוצה להרזות, פשוט תעשי כושר ותאכלי בריא, כי אם תרעיבי את עצמך זה יכול להגיע למצב באמת באמת לא טוב
אי אפשר בלי אוכל
\אוכל זה החיים
\אוכל זה החיים
שואל השאלה:
יש לי אנורקסיה מאובחן אבל זה לא סותר את זה שעליתי בטיפול הרבה ואני נראת נוראי עכשיו ואני רוצה לרדת בחזרה
יש לי אנורקסיה מאובחן אבל זה לא סותר את זה שעליתי בטיפול הרבה ואני נראת נוראי עכשיו ואני רוצה לרדת בחזרה
לא פשוט לא
בבקשה לא
נשמה, לא צריך להפסיק לאכול פשוט תאכלי ברי ותעשי ספורט זה כל הפתרון
באותו הנושא: