5 תשובות
נשמע טוב, כמו הסרט מליפיסנט. לקחו דמות מאיזה סרט (לא זוכר איך קוראים לו) ועשו סרט מנקודת המבט שלה
לגמרי
וואי נשמע מעולה
כן אני חושבת שזה תרגול טוב
ככה אפשר לראות את ההבדל בדיבור ובחשיבה בין דמויות בצורה יחסית ברורה וזה יכול לעזור לפעמים
זה תרגיל מעולה
אני משתמשת בו הרבה פעמים