32 תשובות
בושם בתוך קופסא עם שוקולדים
שואל השאלה:
היא לא שמה בושם
היא לא שמה בושם
אנונימית
למה שהיא לא תשים בושם מה היא אשת מערות?
שואל השאלה:
חחח כאילו היא שמה בושם אחד ספציפי והוא עולה איזה 700 שקל אז לא ממש רלוונטי
חחח כאילו היא שמה בושם אחד ספציפי והוא עולה איזה 700 שקל אז לא ממש רלוונטי
אנונימית
הייתי מציע קופסא יפה כזאת עם מלא שוקולדים וקינדר, בנות מתות על זה מילה שלי..
שואל השאלה:
אבל זה ממש עלוב רק שוקולדים איפה המתנה עצמה
אבל זה ממש עלוב רק שוקולדים איפה המתנה עצמה
אנונימית
אמרת שאין לך תקציב אז זה הדבר המינימלי, עם תרצה להוסיף עוד אז תוסיף בלונים ושטויות שישמחו אותה
מצטרפת לשאלה ואני הייתי מציעה לך לקנות לה משהו שהיא אוהבת נגיד היא מציירת סתם דוגמא אז לקנות לה כמה דברים של זה ולארוז את זה בחבילה כזאתי ולהביא לה ואת האמת שאת לא חייבת עכשיו משהו יקר כל כך את יכולה גם מתנה קטנה כזאתי ותכתבי ברכה מושקעת מהלב הכי טוב
אנונימית
ואולי תבקשי מאמא שלך שתעזור לך עם הכסף
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבקשת מאמא שלי לי אין בכלל כסף כי אני לא עובדת אז הכל ממנה ולא באלי להכביד
וחודש הבא יש לעוד 2 חברות שלי יום הולדת אז בכלל סיפור
אני מבקשת מאמא שלי לי אין בכלל כסף כי אני לא עובדת אז הכל ממנה ולא באלי להכביד
וחודש הבא יש לעוד 2 חברות שלי יום הולדת אז בכלל סיפור
אנונימית
תאמת שגם לי זה ככה יש לי חברה הכי טובה שיש לה עוד מעט יום הולדת ואני רוצה להשקיע לה ויש לעוד שתי בנות מהכיתה שלי יום הולדת שהתחלנו להתחבר כזה ובא לי לעשות להן משהו ויש לכולן יום הולדת בחודש הזה ואין לי ממש כסף אז זה מאמא גם
אנונימית
מה היא אוהבת נגיד?
אנונימית
אל תשקיעי 400 מיותר מאוד. את יכולה לעשות לה פיקניק כזה נחמד ולהביא לה מתנה אישית משהו שמייחד אותה נגיד אם היא אוהבת מארוול אז קופסה עם דברים של מארוול כמו קפוצון או חולצה, גרביים, מגן וכו יש את זה באלי אקספרס בכלים כסף וזה מהמם בעיניי!! משהו שהיא אובססיבית אליו אולי שחקן שהיא מעריצה תעשי לה משהו אישי כזה וקחי אותה לפיקניק קטן עם שש בד או דמקה זה חמוד ממש!
שואל השאלה:
היא לא אוהבת משהו ספציפי
בושם יש לה ,בגדים היא לא רוצה, תכשיט כבר חברה קונה לה וזה לא יפה שנביא אותו דבר, ואין לי עוד משהו
היא לא אוהבת משהו ספציפי
בושם יש לה ,בגדים היא לא רוצה, תכשיט כבר חברה קונה לה וזה לא יפה שנביא אותו דבר, ואין לי עוד משהו
אנונימית
וואי נכון את יכולה לקחת אותה לפיקניק כזה ולהביא לה מתנה קטנה כזאתי אפילו לקנות לה שרשרת כזאתי שתהיה יפה וגם זולה ולכתוב ברכה וזהו
אנונימית
אולי תלכו לסרט ביחד או למסעדה או סתם כזה פיקניק כיפי
אנונימית
איך היא לא רוצה בגדים? הלם. תעשי לה סט מללין או פיקס(הלבשה תחתונה יפה)
תקני לה כרטיסים להופעה של זמר/ת שהיא אוהבת
שואל השאלה:
היא גם לא אוהבת ללין
שמעתי שהיא אמרה "בטח *** תביא לי ללין" ולא ממש התלהבה מזה אז עדיף שלא
היא גם לא אוהבת ללין
שמעתי שהיא אמרה "בטח *** תביא לי ללין" ולא ממש התלהבה מזה אז עדיף שלא
אנונימית
מה היא כן אוהבת?
אנונימית
יש איזה זמר מפורסם שהיא אוהבת או איזה משהו שהיא תמיד אומרת לך עליו שהיא רוצה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אני באמת לא יודעת מה היא אוהבת אוף זה מסובך
לא
אני באמת לא יודעת מה היא אוהבת אוף זה מסובך
אנונימית
כן מבינה אותך אני מציעה שתלכי לחנות מסוימת ותקני לה תכשיט כזה יפה שיתאים לה ותביאי לה שהוא לא עולה הרבה ולמרות שעוד חברה מביאה תכשיט כי אתן לא מביאות אותו דבר או שתקני לה בsapporo שיש שם 3 תכשיטים ב120 אם אני לא טועה
אנונימית
שואל השאלה:
מצאתי פה מארז ממש יפה מללין שהביאו לאמא שלי עם קרמים ונר ומגבת כזה זה בסדר לדעתכם?
מצאתי פה מארז ממש יפה מללין שהביאו לאמא שלי עם קרמים ונר ומגבת כזה זה בסדר לדעתכם?
אנונימית
לפי דעתי זה בסדר לגמרי אבל תאמתי שלפי דעתי ללין נהיה יקר בזמן האחרון אז תבדקי רק שהמחיר סביר
אנונימית
ואם את זוכרת כתבת משהו שהיא לא אוהבת ללין וכתבת שמעתי שהיא אמרה בטח *** תביא לי ללין ולא התלהבה אז רק תזכרי את זה אבל מה שכתבת להביא שה בסדר לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי את זה בבית כי הביאו את זה לאמא שלי בתור מתנה חחח אז זה לא עלה לי
מצד שני אין שם פתק החלפה אז מה אני עושה
יש לי את זה בבית כי הביאו את זה לאמא שלי בתור מתנה חחח אז זה לא עלה לי
מצד שני אין שם פתק החלפה אז מה אני עושה
אנונימית
את יכולה להביא לה את המארז ולהוסיף עוד משהו ( אולי בובת פופ שך דמות/זמר שהיא אוהבת או ספר שהיא רצתה לקנות)
אני אישית לא הייתי מביאה את הדבר הזה מללין אבל מה שבא לך
אנונימית
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
בגלל שזה לא משהו שאת קנית זה משהו שהיה של אמא שלך לא יודעת כאלו תעשי מה שבא לך אני הייתי מעדיפה לקנות לה מתנה קטנה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה על העזרה !!
אוקיי תודה רבה על העזרה !!
אנונימית
באותו הנושא: