4 תשובות
למה שלא תצאי? מה יש לעשות בבית? צאי ותבלי ותהני לך :)
שואל השאלה:
אנחנו יוצאות עוד מעט ונחזור בערך בשש שזה מלא זמן ויש לי דברים לעשות היום
אנונימית
תגידי שאת לא מרגישה טוב ותקבעו יום אחר
תנסי לעשות את הדברים עכשו או לפחות חלק מהם, ואם זה יהיה בעייתי תמיד את יכולה לחזור מוקדם יותר