13 תשובות
ברור
לדעתי כולם ישכחו מזה עד פורים
נראלי שכן
יש את הלוואין זה לא רק ישראל ^
אני חושבת שהוא יהיה קצר כזה
אבל יוצאו עוד עונה אז בטח הוא יהיה להיט אחר כך
זה כבר להיט
עוד מעט יוצאת עונה 2
וזה כבר הסדרה הכי נצפית בהיסטוריה של נטפליקס
שואל השאלה:
אתם באמת חושבים שיוציאו עוד עונה ? ^^
אנונימי
אמרו שזה בטוח כבר שיוצאו עוד עונה
כן הוא כבר עכשיו להיט ומאז שראיתי את הטריילר שלו אחרי שהוא יצא הבנתי שהסדרה הזאת תיהיה כמו בית הנייר (ילדים בני 8 שלא מבינים כלום מהחיים שלהם יתחפשו גם לזה)
זה הכי להיט עכשיו
הוא כבר להיט...
וזה שהוא קצר לא קשור גם בית הנייר היה קצר כשהוא יצא
^^^ כבר לפי הסוף של עונה 1 אפשר להבין שתהיה עונה 2
וכמו שאמרו, זה להיט כבר עכשיו
זה טרנד, בסופו של דבר זה יחלוף
הלוואין כבר מתחיל עוד מעט ובטוח יהיו תחפושות של זה, מאמינה שגם בארץ יהיו אבל לא כמו שהיו לבית הנייר