4 תשובות
זה די תלוי מה עשית..
אך אני חושבת שעם הזמן זה יעבור
שואל השאלה:
התנצלתי והוא אמר שלא אכפת לו. הוא לא נפגע אבל אני נגעל מעצמי מאיך שהתנהגתי ממש
אנונימי
אם לא התנצלת תתנצל
אם התנצלת ואתה עדיין מרגיש רע, אין ככ מה לעשות זה עובר עם זמן..
שואל השאלה:
אני מרגיש שאני בן אדם דוחה ורע.
אנונימי