17 תשובות
נראלי כי באנגלית יש יותר ביטויים ואיך להסביר דברים..אז יותר קל להבין ככה מה הבן אדם רוצה
כי זה טרנד להיות להטב
כי ככה
איך לשון פניה קשור ללהטב?
אנונימית
כי בת זה לא לשון פניה ואת זה כן לשון פניה.... אתה לא פונה לאנשים ואומר להם בת או בן..... אתה אומר את או אתה.....
שואל השאלה:
כן אבל אם אנשים שואלים אותי מה התיאור שלי אני לא אומר he/hem
כן אבל אם אנשים שואלים אותי מה התיאור שלי אני לא אומר he/hem
אתה גם לא אומר בן כי בן זה לא תיאור...
שואל השאלה:
בטח שכן
וזה לא בדיוק מה שהתכוונתי
בטח שכן
וזה לא בדיוק מה שהתכוונתי
כשאתה פונה לאנשים וכשאנשים פונים אלייך, הם משתמשים במילה "אתה", כשמדברים עלייך משתמשים במילה "הוא". נכון? אז לשון הפניה שלך היא he/him זה לא קשור ללהטב, זה כדי שאנשים ידעו איך לדבר איתך ולא יצטרכו לנחש.
שואל השאלה:
או פשוט בן
או פשוט בן
אבל "בן" זה לא לשון פניה. זה עניין של ניסוח תקין בעברית זה אפילו לא קשור ללהטב. זה לא נכון תחבירית להגיד שבן זה לשון פניה או תיאור.
שואל השאלה:
מה אכפת לי יגזורה שאני אומר בן זה ברור שאני אתה ולא את
מה אכפת לי יגזורה שאני אומר בן זה ברור שאני אתה ולא את
פשוט תגיד שאתה לא אוהב את הרעיון של זה, אין סיבה להתווכח
אנונימית
זהו שזה לא כזה ברור. שאלת, קיבלת תשובה. אתה רוצה להמשיך להיות ערס וטיפש אתה מוזמן לא להחכים אבל נתתי לך תשובה, לא אני המצאתי את השפה העברית או אף שפה אחרת. אתה מוזמן להחליט שאני "גזורה" אבל אתה זה שזה ככ יושב לו על הלב
כי צומי
כי זה הלשון פנייה של אותו אדם
הוא יכול להיות גבר אבל יעדיף לשון פנייה נקבה כי זה מרגיש לו יותר נכון.
הוא יכול להיות גבר אבל יעדיף לשון פנייה נקבה כי זה מרגיש לו יותר נכון.
לא תואם את הטרנד
סליחה לא מכבד, מנהג**
סליחה לא מכבד, מנהג**
באותו הנושא: