56 תשובות
באיזה אזור את צריכה?
אני אחפש לך עכשיו ב"יד 4", איזה אזור?
מצאתי לך גורה מקסימה
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
רחובות אבל תכלס נלך לכל מקום כדי להביא גור
רחובות אבל תכלס נלך לכל מקום כדי להביא גור
שואל השאלה:
בדקתי ביד 4
לאמא שלי חשוב המראה 0_o
אז היא לא אהבה את רובם...
בדקתי ביד 4
לאמא שלי חשוב המראה 0_o
אז היא לא אהבה את רובם...
בבקשה אל תקנו , יש הרבה כלבים שצריכים בית תחפשי בsos pets. אם את רוצה תכתבי לי את האינסגרם שלך ואני אנסה גם למצוא לך
^^^איזה גזע היא רוצה?
שואל השאלה:
הוא באמת מקסים.
הם רוצים קטן יותר.
אני ממש מבקשת סליחה. אבל הם קפדנים...
הוא באמת מקסים.
הם רוצים קטן יותר.
אני ממש מבקשת סליחה. אבל הם קפדנים...
ואם אתם מאמצים אז הם רובם כלבים מעורבים, אז אי אפשר לדעת עד איזה גודל הם יגדלו
שואל השאלה:
היא רוצה קינג צ'ארלס או רועה אוסטרלי (בעקרון)
היא רוצה קינג צ'ארלס או רועה אוסטרלי (בעקרון)
יש לה כלבים ממש חמודים
קישורים מצורפים:
יש המון כלביות עם כלבים כלכך נחמדים פליז תאמצי
שואל השאלה:
את צודקת אבל הם גדולים מדי בגיל שלהם :((
את צודקת אבל הם גדולים מדי בגיל שלהם :((
קינג צ'ארלס זה סוג שממש נדיר למצוא לאמץ, לרוב הם למכירה
שואל השאלה:
נכון. ולכן היא רוצה לקנות >_<
נכון. ולכן היא רוצה לקנות >_<
אני לא יודעת מה התאריך שזה פורסם ואם זה עדיין רלוונטי אבל מצאתי את זה. ברור שזה לא כמו לאמץ מעמותה אבל זה עדיף מלקנות לדעתי.
קישורים מצורפים:
גם רועה אוסטרלי רק למכירה /: נדיר שמוצאים לאימוץ
יש המון כלבים קטנים וחמודים לאימוץ, נסי להראות לה כמה חמודים שהיא אולי תאהב
יש המון כלבים קטנים וחמודים לאימוץ, נסי להראות לה כמה חמודים שהיא אולי תאהב
https://www.yad2.co.il/s/c/z3ddljxo
^היא מקסימה אבל שואלת השאלה אמרה שהם רוצים גור
אולי אלו?
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
תודה^
בדקנו את זה כבר קודם
תודה^
בדקנו את זה כבר קודם
סתכלי איזה מתוקק
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תקשיבו!
בעיקרון נתנו לי שבוע למצוא לאימוץ
ועבר השבוע הזה
אני קצת נואשת למצוא גור ***לאימוץ***
זה ממש חשוב לי, בעיקר כי הייתי מודעת לסבל ולהתעללות בחיות
אני לא רוצה שהם יקנו!
תקשיבו!
בעיקרון נתנו לי שבוע למצוא לאימוץ
ועבר השבוע הזה
אני קצת נואשת למצוא גור ***לאימוץ***
זה ממש חשוב לי, בעיקר כי הייתי מודעת לסבל ולהתעללות בחיות
אני לא רוצה שהם יקנו!
שואל השאלה:
אמא שלי לא אוהבת אותו לעזאזל מה עושים
אמא שלי לא אוהבת אותו לעזאזל מה עושים
^^^הוא פשוט מושלם
תקשיבי אני לא יודעת מה להגיד לך, זאת ממש סיטואציה מעצבנת..
תקשיבי אני לא יודעת מה להגיד לך, זאת ממש סיטואציה מעצבנת..
אולי תתפשרו על אימוץ מגזע אחר יהיה לכם גם יותר קל למצוא ואני מאמינה שיש עוד הרבה כלבים יפים
שואל השאלה:
אז זהו שתכלס אם נמצא גור חמוד **מכל זן שהוא** שיגדל להיות בינוני/גדול אז נאמץ אותו!
אז זהו שתכלס אם נמצא גור חמוד **מכל זן שהוא** שיגדל להיות בינוני/גדול אז נאמץ אותו!
יש איזה גזע שאתם לא רוצים בוודאות?
אבל ביד 4 יש מלא חמודים!! אני לא יודעת למה אמא שלך לא אוהבת.. הם באמת ממש מתוקים
אנונימית
אני כלכך רוצה לעזור לך
שואל השאלה:
אנחנו לא רוצים כאלה שיגדלו להיות קטנים או כאלה כמו שיש לכולם. (חוץ מקווליר)
אמא שלנו רוצה אחד פשוט יפה.
אנחנו לא רוצים כאלה שיגדלו להיות קטנים או כאלה כמו שיש לכולם. (חוץ מקווליר)
אמא שלנו רוצה אחד פשוט יפה.
ביד 4 הם מושלמים
שואל השאלה:
אנונימית - אני מסכימה איתך לגמריי!!!
אנונימית - אני מסכימה איתך לגמריי!!!
אוקיי וואו הכלב הראשון שם אחד החמודים, בכללי הכלבים שם מתוקים
זה בכלל בעפולה בצפון אבל אמרת שתסעו לכל מקום ואולי תוכלי לתאם ששתיכם תגיעו לאיזשהו מקום באמצע
זה בכלל בעפולה בצפון אבל אמרת שתסעו לכל מקום ואולי תוכלי לתאם ששתיכם תגיעו לאיזשהו מקום באמצע
קישורים מצורפים:
אנונימית
https://www.yad4.co.il/dog-48376
חמודה בטירוף
חמודה בטירוף
https://www.yad4.co.il/dog-48045
הכי חמודים שראיתי הם כמה גורים
הכי חמודים שראיתי הם כמה גורים
שואל השאלה:
שאלתי אותה אם האסקי בא בחשבון והיא אמרה שלא.
בא לי לבכות.
שאלתי אותה אם האסקי בא בחשבון והיא אמרה שלא.
בא לי לבכות.
תקשיבי לא בא לי להיות כלבה אבל אמא שלך ממש קשהה
האסקי זה הדבר הכי חמוד שיש
ותשאלי אותה גם למה לא? הוא לא שונה מאחרים
הוא חמוד רצח
האסקי זה הדבר הכי חמוד שיש
ותשאלי אותה גם למה לא? הוא לא שונה מאחרים
הוא חמוד רצח
אנונימית
שואל השאלה:
כי הוא יהיה גדול (כאילו שרועה אוסטרלי לא אבל זה מה שהיא אמרה)
כי הוא יהיה גדול (כאילו שרועה אוסטרלי לא אבל זה מה שהיא אמרה)
יש כלכך הרבה סוגים יפים וחמודים של כלבים אני לא מבינה למה להתקבע כאילו רק תבחרי
שואל השאלה:
תודה לכל מי שעזר ועוזר לי בכל מקרה.
למרות שהיא כנראה פשוט תקנה גור מאיזו חוות גידול :/
תודה לכל מי שעזר ועוזר לי בכל מקרה.
למרות שהיא כנראה פשוט תקנה גור מאיזו חוות גידול :/
מה איתה? היא נראית לי סוג שנשארת בגודל הזה והיא ממש חמודה
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
שמעו!
היא אמרה שגם גור גולדן רטריבר זה טוב
שמעו!
היא אמרה שגם גור גולדן רטריבר זה טוב
שמעי שגולדן רטיבר הם גודלים לענקיים
שואל השאלה:
באמא שלי אני לא יודעת מה לעשות (תרתי משמע)
באמא שלי אני לא יודעת מה לעשות (תרתי משמע)
מה עם זאתי ששלחתי בקישור לפני ארבע תשובות ? היא נראית חמודה רצח ואני די בטוחה שזה סוג שנשאר בגודל הזה
אנונימית
מצאתי את השלמות .
https://www.yad4.co.il/dog-48321
https://www.yad4.co.il/dog-48321
https://www.yad4.co.il/dog-47548
יפה מאוד
יפה מאוד
^^
וואי הוא באמת חמוד ברמות!!
וואי הוא באמת חמוד ברמות!!
אנונימית
https://www.yad4.co.il/dog-45905
באמת חשוב לי שתאמצו במקום לקנות
באמת חשוב לי שתאמצו במקום לקנות
https://www.sospets.co.il/dogs/lenna-pup
שואל השאלה:
הראשון לא מעוקר (יש לנו בעיה עם זה)
שני ושלישי אמא שלי לא אהבה
הרביעי היא כן אהבה אבל היא חושבת שהוא יגדל להיות גדול מדי
הראשון לא מעוקר (יש לנו בעיה עם זה)
שני ושלישי אמא שלי לא אהבה
הרביעי היא כן אהבה אבל היא חושבת שהוא יגדל להיות גדול מדי
תקשיבי אמא שלך תפסול הכל כי היא פשוט מקובעת על חוות גידול.
נתנו לך פה אפשרויות מדהימות
נתנו לך פה אפשרויות מדהימות
אנונימית
אולי תנסי לשכנע אותה שתוותר בכלל על הרעיון של להביא כלב?
אם היא לא מוכנה לאמץ בכלל ומבחינתה האפשרות היחידה היא רק לקנות מה שיגרום לתמיכה במסחר ובהרבעות עדיף כבר שתוותר על זה לגמרי
אם היא לא מוכנה לאמץ בכלל ומבחינתה האפשרות היחידה היא רק לקנות מה שיגרום לתמיכה במסחר ובהרבעות עדיף כבר שתוותר על זה לגמרי
אנונימית
^^ זה ממש לא בעיה אפשר לעקר אני עיקרתי את הכלבה שלי כן זה היה יקר אבל זה מוריד את המחירים בחיסונים וכאלה..
הכלבים שקונים אותם לא בוחרים את זה
גם הם ימותו אם הם לא ימצאו בית
גם הם ימותו אם הם לא ימצאו בית
באותו הנושא: