6 תשובות
תקישבי בסופו של דבר בכל מקום יהיה ערסים וזה אבל יש שם ילדים סבבה ניראלע
יש הרבה ערסים וצאחלות.
אנונימית
שואל השאלה:
לאדעת אני אהיה כיתה ט אם נעבור עד שנה הבאה
לאדעת אני אהיה כיתה ט אם נעבור עד שנה הבאה
אנונימית
לאיזה בית ספר ?
אנונימית
גרה פה 12 שנה ונהנת אומנם אין יותר מדי מה לעשות פה אהל אמלה מקום ככ מושלמת
אנונימית
אני גרה כאן מאז שנולדתי
יש מלא ערסים וצ'אחלות אבל מתרגלים לזה ויש לי גם בשכבה מלא אבל זה גם גיף באיזשהו מקום כי הם מצחיקים וזה
יש מלא ערסים וצ'אחלות אבל מתרגלים לזה ויש לי גם בשכבה מלא אבל זה גם גיף באיזשהו מקום כי הם מצחיקים וזה
באותו הנושא: