46 תשובות
מסכים
ישראל תהפוך למדינת עולם שלישי.
את צודקת שהמערכת חרא אבל הסיבה שאת לומדת מקצועות שאת לא צריכה בחיים שלך זה כדי לפתוח לך את הראש ולכוון אותך לתחומים שאולי תאהבי בעתיד
שואל השאלה:
^ יכול להיות, אבל תחומי עניין זה משהו שילדים צריכים לצאת ולמצוא אותו בעצמם, אי אפשר לצפות ממערכת שתלמד ילדים לדוגמה שירים של נעמי שמר כדי שבעתיד ילכו ויהיו סופרים, יכול להיות שזה יקרה (ובגלל זה ספרות צריך להיות מקצוע בחירה לדעתי) אבל אי אפשר לצפות את זה למדינה שלמה, זמנים משתנים, ספרות לא מעניינת את רוב הנוער היום
^ יכול להיות, אבל תחומי עניין זה משהו שילדים צריכים לצאת ולמצוא אותו בעצמם, אי אפשר לצפות ממערכת שתלמד ילדים לדוגמה שירים של נעמי שמר כדי שבעתיד ילכו ויהיו סופרים, יכול להיות שזה יקרה (ובגלל זה ספרות צריך להיות מקצוע בחירה לדעתי) אבל אי אפשר לצפות את זה למדינה שלמה, זמנים משתנים, ספרות לא מעניינת את רוב הנוער היום
יש ילדים שזה יכול לעניין אותם ספרות זה גורם להם למצוא פשוט תחומים ותחביבים בכיוון והם יכולים גם להשכיל מזה
זה לא המקצוע היחידי יש הרבה שאת לא צריכה בחיים אבל זאת הפואנטה את לא צריכה להיות סופרת אבל כן לדעת מה הכיוון שלך לפחות
אם כבר לא צריכה להיות בזה בגרות לדעתי
זה לא המקצוע היחידי יש הרבה שאת לא צריכה בחיים אבל זאת הפואנטה את לא צריכה להיות סופרת אבל כן לדעת מה הכיוון שלך לפחות
אם כבר לא צריכה להיות בזה בגרות לדעתי
ספרות מפתחת כמה קישורים בקריאת טקסט, ניסיון להכנס לראש והרעיונות של הסופר(לפחות בunseen) וגם בכיתה לפני שהמורות מחלקות סיכומים. מעבר לזה שהם מנסים להעביר רעיונות על התרבות של אותו הזמן מהטקסטים שמשקפים את הזמנים האלו.
יש הרבה inefficiency במערכות החינוך הקיימות, אבל זה הרבה יותר טוב ממה שהיה עד עכשיו, בתקווה זה ישתפר עם הזמן. אנחנו דור העתיד ואנחנו אלו שנחליט על המחר.
יש הרבה inefficiency במערכות החינוך הקיימות, אבל זה הרבה יותר טוב ממה שהיה עד עכשיו, בתקווה זה ישתפר עם הזמן. אנחנו דור העתיד ואנחנו אלו שנחליט על המחר.
אנונימי
אני מסכימה עם כל פאקינג מילה
מסכימה עם כל מילה.
אז איך אמורים להרגיל ללמוד דברים חדשים, לעמוד בלחצים ויעדים גם אם לא רוצים וגם אם קשה ויחד עם כל זה ועוד צריך גם ללמד חומר חומר.
אני חושב שלמרות שיש בעיות בסוף מי שמנסה לומד מזה גם את החומר הלימודי וגם כישורים לחיים אבל כן כנראה שכדאי לעשות שיעורים וקורסים בנוגע לאיך ללמוד כמו שצריך ואיך לנהל את הזמן ועוד.
אני חושב שלמרות שיש בעיות בסוף מי שמנסה לומד מזה גם את החומר הלימודי וגם כישורים לחיים אבל כן כנראה שכדאי לעשות שיעורים וקורסים בנוגע לאיך ללמוד כמו שצריך ואיך לנהל את הזמן ועוד.
אגב, אתה יודע שאפשר לשלוח למשרד החינוך תלונות? פעם אחת שלחתי והם עונים
מסכימה ב100 אחוז, מערכת החינוך ממש לא רלוונטית להיום. בעיני, המטרה שלה היא ללמד אותנו ללמוד, וגם בזה היא נכשלת. היא נכשלת בהענקת מענה לנגיד 80% מהתלמידים בהערכה גסה. היא מגדלת אותנו להיות חיילים ממושמעים ותו לו, להיות בורג נוסף במערכת
מסכימה עם כל מילה.
אתה צודק, מערכת החינוך נוראית ולא אכפת לה מהמצב של התלמידים והם מטרידים ילדים. אני חושב שכל מי שעובד במערכת החינוך צריך לקבל עונשים
מסכימה ומחזקת. הלוואי שאי פעם זה ישתנה...
לגמרי
תראי נגיד תנך את לומדת כי את חיה בישראל
אגב גם צורת הלימוד מזעזעת
קחי ספר תכתבי סיכומים ויאלה ביי צורה מזעזעת
אני יכולה להגיד לך שאני עכשיו סטודנטית ו וואלה אין לי מושג מה למדתי בבית ספר
מי זוכר בכלל?
ואיך עם החוסר ידע אעזור לילדים שלי בעתיד?
אם אני בקושי זוכרת מה למדתי?
גם הרבה יותר צריך כמו שאמרת לשים דגש על החברה
שאני הייתי בבית ספר למורה היו את הפייבים שזה כל הכיתה פחות או יותר והבנות שאין להן חברות המורה לא ניסתה להתחבר אליהן ולא לחבר אליהן בנות
לעומת טיול שהיינו בו שהמדריכת טיולים שמכירה אותנו חצי יום ניסתה והצליחה לפחות לאותו יום
שאת כמעט נכשלת מנסים להשאיר אותך לא כדי שלא תוותרי לעצמך ותצליחי אלא כדי שתהיה להם עוד תלמידה שתצליח והם עובדים איתך קשה כדי שתצליחי להגיע לציון די גבוה כדי שהם יקבלו נקודות ובסוף הבית ספר יראה כבית ספר טוב כי כולם שם מצליחים
המון ילדים עוברים חרם דיכאון עצב הפרעות אכילה
והמון בתי ספר לא עוסקים בזה
אני עברתי סוג של חרם ולא המורה ולא מהנהלת ממש עשו משהו חוץ משיחה מסכנה לבנות האלו
במקום לשים דגש על זה צריך לשים דגש על החברה
ללמד את הילדים אנושיות
ללמד אותם שצריך לחשוב על אחרים
ללמד שמבנה גוף לא משנה אנחנו טובים כמו שאנחנו רזים או שמנים
ללמד שצריך לעזור לאחרים
ללמד בנים שאפשר לשלוט על המיניות ולא לתת לזה לשלוט בך
הבעיה היא שמורה לא יכול ללכת בדרך אחרת ממשרד החינוך
אלא אם זה בית ספר אחר בשיטה הטבעית (אני לא בטוחה ששם לא הולכים עם משרד החינוך)
משרד החינוך צריך להפסיק להביא תוכניות רק של לימוד יש הרבה מעבר
אותנו אישית לא הכינו לחיים
איך מוצאים עבודה?
להכין ללימודים אחרי בית ספר
תראי נגיד תנך את לומדת כי את חיה בישראל
אגב גם צורת הלימוד מזעזעת
קחי ספר תכתבי סיכומים ויאלה ביי צורה מזעזעת
אני יכולה להגיד לך שאני עכשיו סטודנטית ו וואלה אין לי מושג מה למדתי בבית ספר
מי זוכר בכלל?
ואיך עם החוסר ידע אעזור לילדים שלי בעתיד?
אם אני בקושי זוכרת מה למדתי?
גם הרבה יותר צריך כמו שאמרת לשים דגש על החברה
שאני הייתי בבית ספר למורה היו את הפייבים שזה כל הכיתה פחות או יותר והבנות שאין להן חברות המורה לא ניסתה להתחבר אליהן ולא לחבר אליהן בנות
לעומת טיול שהיינו בו שהמדריכת טיולים שמכירה אותנו חצי יום ניסתה והצליחה לפחות לאותו יום
שאת כמעט נכשלת מנסים להשאיר אותך לא כדי שלא תוותרי לעצמך ותצליחי אלא כדי שתהיה להם עוד תלמידה שתצליח והם עובדים איתך קשה כדי שתצליחי להגיע לציון די גבוה כדי שהם יקבלו נקודות ובסוף הבית ספר יראה כבית ספר טוב כי כולם שם מצליחים
המון ילדים עוברים חרם דיכאון עצב הפרעות אכילה
והמון בתי ספר לא עוסקים בזה
אני עברתי סוג של חרם ולא המורה ולא מהנהלת ממש עשו משהו חוץ משיחה מסכנה לבנות האלו
במקום לשים דגש על זה צריך לשים דגש על החברה
ללמד את הילדים אנושיות
ללמד אותם שצריך לחשוב על אחרים
ללמד שמבנה גוף לא משנה אנחנו טובים כמו שאנחנו רזים או שמנים
ללמד שצריך לעזור לאחרים
ללמד בנים שאפשר לשלוט על המיניות ולא לתת לזה לשלוט בך
הבעיה היא שמורה לא יכול ללכת בדרך אחרת ממשרד החינוך
אלא אם זה בית ספר אחר בשיטה הטבעית (אני לא בטוחה ששם לא הולכים עם משרד החינוך)
משרד החינוך צריך להפסיק להביא תוכניות רק של לימוד יש הרבה מעבר
אותנו אישית לא הכינו לחיים
איך מוצאים עבודה?
להכין ללימודים אחרי בית ספר
את צודקת .
הלוואי ויהיה פה שינוי
גם במכללות אגב
מה שאני לומדת אמור להכין אותי מבחינת ידע להיות מורה או גננת
אחרי שאני לומדת את זה אני שוכחת ולמה?
כי מבחן זה כל יומיים שלוש והמון חומר ומי זוכר אחר כך? לא אני
גם במכללות אגב
מה שאני לומדת אמור להכין אותי מבחינת ידע להיות מורה או גננת
אחרי שאני לומדת את זה אני שוכחת ולמה?
כי מבחן זה כל יומיים שלוש והמון חומר ומי זוכר אחר כך? לא אני
מסכים איתך
נכון מחזקת
מערכת החינוך היא מערכת בייביסיטר כושלת
אנונימי
מסכימה. אני אמנם אוהבת ללמוד, אבל אני מאוד בודדה בבית ספר. פניתי כבר כמה פעמים לצוות בית הספר בשנה האחרונה (הצוות נשאר אותו דבר) בנושא, ושום דבר לא השתנה
אנונימית
מסכימה
מערכת החינוך לא נועדה בשביל לתת לנו להיות עצמאיים. היא נועדה בשביל להשתיק אותנו וללמד אותנו לא להתנגד וללכת עם הזרם.
מערכת החינוך לא שמה על כלום
חוץ ממערכת המשפט
חוץ ממערכת המשפט
אחי אתה פאקינג ממורמר שלא קיבלת ציון טוב במבחן אז תקדם בלי כך הלימודים האלה ובלי מסגרות אנשים יהפו לדודו פירוק זה מה שאתה רוצה
אנונימי
בלי זה*
שואל השאלה:
^^ מה קשור לא אמרתי להפיל את המערכת אמרתי שהיא מתנהלת זבל מה אתה מקצין
^^ מה קשור לא אמרתי להפיל את המערכת אמרתי שהיא מתנהלת זבל מה אתה מקצין
אם לא יהיו מבחנים אז ילדים לא ילמדו, לפי דעתי בית הספר נועד יותר לראות איך אתה מתפקד תחת סדר ולעזור להם לפתח יכולת עבודה, זה נכון שאפשר להצליח בלי תעודת בגרות אבל זה רק אם יש לך רעיון מיוחד
אני מסכים שבית הספר מיושן אבל הטענות שלך ממש מוקצנות
אני מסכים שבית הספר מיושן אבל הטענות שלך ממש מוקצנות
כל מילה בסלע!!!
^
מה יקרה אם ילדים לא ילמדו? הם לא ידעו את משפט פיתגורס? כל כך נורא!
אם המערכת רוצה להרגיל ילדים לעבוד הם צריכים לעשות את זה דרך מקצועות שאשכרה נצטרך בחיים
מתמטיקה למשל. למה צריך עוד דברים חוץ מכפל חילוק ושברים? אני אמצא דרכים אחרות לפתח את המוח שלי, כאלה שאשכרה מעניינות אותי.
אני למשל אוהבת ספרות ולא אוהבת מתמטיקה
בטוח שיש אנשים שאוהבים מתמטיקה אבל לא אוהבים ספרות
כל אחד צריך ללמוד מה שהוא חושב שנכון לו ויעזור לו.
אני אתן דוגמה לכמה המערכת דפוקה כשכולם בכיתה שלי אמרו למורה שלי שזה לא הגיוני לשבת על כיסא תשעים דקות ולשמוע אותה נואמת על תקופת הבארוק בלי לדבר ובלי לאבד ריכוז זה בלתי אפשרי היא אמרה "תמצאו את הדרך שלכם". אם תגידי מה הדרך אני אשמח להשתמש בה.
אנחנו לא רובוטים, ויש לנו חיים חוץ מהשיעורי בית.
^
מה יקרה אם ילדים לא ילמדו? הם לא ידעו את משפט פיתגורס? כל כך נורא!
אם המערכת רוצה להרגיל ילדים לעבוד הם צריכים לעשות את זה דרך מקצועות שאשכרה נצטרך בחיים
מתמטיקה למשל. למה צריך עוד דברים חוץ מכפל חילוק ושברים? אני אמצא דרכים אחרות לפתח את המוח שלי, כאלה שאשכרה מעניינות אותי.
אני למשל אוהבת ספרות ולא אוהבת מתמטיקה
בטוח שיש אנשים שאוהבים מתמטיקה אבל לא אוהבים ספרות
כל אחד צריך ללמוד מה שהוא חושב שנכון לו ויעזור לו.
אני אתן דוגמה לכמה המערכת דפוקה כשכולם בכיתה שלי אמרו למורה שלי שזה לא הגיוני לשבת על כיסא תשעים דקות ולשמוע אותה נואמת על תקופת הבארוק בלי לדבר ובלי לאבד ריכוז זה בלתי אפשרי היא אמרה "תמצאו את הדרך שלכם". אם תגידי מה הדרך אני אשמח להשתמש בה.
אנחנו לא רובוטים, ויש לנו חיים חוץ מהשיעורי בית.
fax
את ממש צודקת ואני חושבת בדיוק כמוך
עצוב שזאת המערכת חינוך של היום
אבל מה יש לעשות...
עצוב שזאת המערכת חינוך של היום
אבל מה יש לעשות...
אנונימית
מסכימה ומחזקת
תגידי תודה שזה רק מערכת כזאת..בסין מלמדים מערכת שגויה לגמרי כל הדברים שאת יודעת.. עם מספרים הפוך..
^
אתה בחרת להיות במופת תהנה לך
שני ההורים שלי נשרו מבית ספר ושניהם אנשים מצליחים.
אתה בחרת להיות במופת תהנה לך
שני ההורים שלי נשרו מבית ספר ושניהם אנשים מצליחים.
אנונימית
" וואי, איזה דור של בכיינים... אם הייתם רואים איך לומדים בסין ואיך היו לומדים בברית המועצות, הייתם מנשקים את התחת למשרד החינוך אלף פעמים. אני לומד במופ"ת ותאמינו לי זה גם קשה, אבל בעזרת הבגרויות ש"אף אחד לא צריך" המדינה יותר מהר מוצאת אנשים חכמים וחרוצים, שרוצים לעבוד, ללמוד ולתרום למדינה. הבגרות שלכם זה הפנים שלכם בשביל מעסיקים שבעזרתה הם יבינו אם אתם עצלנים או לא. אז זו בעיה שלכם שאתם עצלנים ולא רוצים ללמוד. החיים - כואבים."
אתה ממש מעליב, אנחנו ממש לא מתבכיינים, זכותנו להתנגד למערכת החינוך, יש ילדים שהתאבדו בגלל מערכת החינוך אז זכותנו להתנגד לזה כי זאת מדינה דמוקרטית ואתה פוגע בדמוקרטיה
אתה ממש מעליב, אנחנו ממש לא מתבכיינים, זכותנו להתנגד למערכת החינוך, יש ילדים שהתאבדו בגלל מערכת החינוך אז זכותנו להתנגד לזה כי זאת מדינה דמוקרטית ואתה פוגע בדמוקרטיה
אנונימי
חשבתי על זה ממש לפני כמה דקות אחריי שסיימתי לעשות שיעורים בגאוגרפיה ותנ"ך, השיעורים האלה ככ משעממים ומתסכלים הלוואי יכלתי לבחור מה ללמוד
בכלליות אני מסכים איתך.
אני אישית נמצא בכיתת מופת כבר שנה שלישית ועד כיתה ז לא באמת הבנתי למה כולם אומרים שמערכת החינוך לא טובה בארץ.
דבר ראשון, מצפים מאיתנו לשבת בכיתה עם שלושים ילדים אחרים כמו רובוטים, ללמוד כל היום ואז עוד להכין שיעורי בית במיליון מקצועות. אם לא ידעתם, אז כיתת מופת לא תמיד מתחלקת לילדים שמוציאים מאה כל הזמן, אצלינו בכיתה יש פילוג. חצי כיתה עם ציונים ממוצעים וחצי כיתה עם תשעים פלוס. אבל זה לא אומר שהילדים שמוצאים ציונים יותר נמוכים לא חכמים, זה פשוט אומר שהמערכת החינוך לא מתאימה להם. והם לא תמיד יכולים לעשות משהו בנידון לזה כמו לעבור לבית ספר אחר (נגיד דמוקרטי). בנוסף, אם באמת היה אכפת להם מבריאות הנפש שלנו הם מזמן היו מבינים שאי אפשר לעשות לנו מבחן פריקינג כל יומיים!!!
מתי אנחנו אמורים לישון? לאכול? איפה בדיוק נכנסים בתמונה פה ילדים עם חרדות? ילדים מדוכאים שקשה להם לקום מהמיטה בבוקר? הם חושבים שאם אנחנו בכיתה מצטיינת אז אנחנו כולנו מושלמים מכף רגל ועד ראש. אני הייתי רוצה שיעשו לנו יותר פעילויות חברתיות, יותר בחירת שיעורים שאנחנו רוצים ללמוד ושבאמת יקדמו אותנו בחיים ולא שיעורים מיותרים שתלמידים נרדמים בשיעור שלהם. כן, זה מפתח את החשיבה, ואני לא אומר שצריך להוריד מהמערכת את מקצועות הליבה, אבל למה לא לתת לתלמידים לבחור את מה שהם רוצים ללמוד?
שלא נדבר על זה שילדים בני 17/18 יוצאים לעולם הזה ואין להם מושג מה לעשות עם החיים שלהם. רובם לא יודעים איך לעבוד, מה עושים אחרי צבא, איך מנהלים חשבונות, איך יוצאים מכל מיני סיטואציות בחיים.
אגב, למה כולם חושבים ששואל השאלה בת? קשה לי
אני אישית נמצא בכיתת מופת כבר שנה שלישית ועד כיתה ז לא באמת הבנתי למה כולם אומרים שמערכת החינוך לא טובה בארץ.
דבר ראשון, מצפים מאיתנו לשבת בכיתה עם שלושים ילדים אחרים כמו רובוטים, ללמוד כל היום ואז עוד להכין שיעורי בית במיליון מקצועות. אם לא ידעתם, אז כיתת מופת לא תמיד מתחלקת לילדים שמוציאים מאה כל הזמן, אצלינו בכיתה יש פילוג. חצי כיתה עם ציונים ממוצעים וחצי כיתה עם תשעים פלוס. אבל זה לא אומר שהילדים שמוצאים ציונים יותר נמוכים לא חכמים, זה פשוט אומר שהמערכת החינוך לא מתאימה להם. והם לא תמיד יכולים לעשות משהו בנידון לזה כמו לעבור לבית ספר אחר (נגיד דמוקרטי). בנוסף, אם באמת היה אכפת להם מבריאות הנפש שלנו הם מזמן היו מבינים שאי אפשר לעשות לנו מבחן פריקינג כל יומיים!!!
מתי אנחנו אמורים לישון? לאכול? איפה בדיוק נכנסים בתמונה פה ילדים עם חרדות? ילדים מדוכאים שקשה להם לקום מהמיטה בבוקר? הם חושבים שאם אנחנו בכיתה מצטיינת אז אנחנו כולנו מושלמים מכף רגל ועד ראש. אני הייתי רוצה שיעשו לנו יותר פעילויות חברתיות, יותר בחירת שיעורים שאנחנו רוצים ללמוד ושבאמת יקדמו אותנו בחיים ולא שיעורים מיותרים שתלמידים נרדמים בשיעור שלהם. כן, זה מפתח את החשיבה, ואני לא אומר שצריך להוריד מהמערכת את מקצועות הליבה, אבל למה לא לתת לתלמידים לבחור את מה שהם רוצים ללמוד?
שלא נדבר על זה שילדים בני 17/18 יוצאים לעולם הזה ואין להם מושג מה לעשות עם החיים שלהם. רובם לא יודעים איך לעבוד, מה עושים אחרי צבא, איך מנהלים חשבונות, איך יוצאים מכל מיני סיטואציות בחיים.
אגב, למה כולם חושבים ששואל השאלה בת? קשה לי
וואי מסכימה איתך כל כך
הם גם צריכים לחשוב על זה שכמעט כל הילדים רואים בבית ספר כמו בית כלא.
גם כל המבנה שלו מזכיר בית כלא, גדרות שאי אפשר לצאת, שומרים, אפשר לחשוב
גם כל המבנה שלו מזכיר בית כלא, גדרות שאי אפשר לצאת, שומרים, אפשר לחשוב
הראיתי את זה לסבתא שלי והיא לא הסכימה כי לטענתה היא נהנתה בבית ספר
jin אני ככ מבינה אותך
אני הייתי בכיתת מופת עד התיכון סוף סוף עברתי ובאמת שהכל זה שטויות
אפשר להצליח ולהוציא 5 יחל גם בכיתה רגילה
מופת זה פשוט לחץ בלימודים
לא הצלחתי לשלב לימודים וחיי חברה כל היום הייתי יושבת עד 2 בלילה להכין שיעורים בפיזיקה, כל השיעורים הפרטיים בערבית הכל הלך לפח, באמת!
עכשיו אני ברגילה 5 אנגלית 5 מתמטיקה וזה עניין של רצון לא מופת ולא נעליים הצלחתי בזכות עצמי ואני מצטערת שלא הלכתי לרגילה מלכתחילה
בלי קשר מערכת החינוך מזעזעת ולא שמה לב לילדים בודדים תקופות... כמו ששואל השאלה כתב
זה פשוט עצוב.
אני הייתי בכיתת מופת עד התיכון סוף סוף עברתי ובאמת שהכל זה שטויות
אפשר להצליח ולהוציא 5 יחל גם בכיתה רגילה
מופת זה פשוט לחץ בלימודים
לא הצלחתי לשלב לימודים וחיי חברה כל היום הייתי יושבת עד 2 בלילה להכין שיעורים בפיזיקה, כל השיעורים הפרטיים בערבית הכל הלך לפח, באמת!
עכשיו אני ברגילה 5 אנגלית 5 מתמטיקה וזה עניין של רצון לא מופת ולא נעליים הצלחתי בזכות עצמי ואני מצטערת שלא הלכתי לרגילה מלכתחילה
בלי קשר מערכת החינוך מזעזעת ולא שמה לב לילדים בודדים תקופות... כמו ששואל השאלה כתב
זה פשוט עצוב.
שואל השאלה:
^ אני בכיתת הנדסת תוכנה שזה לא בדיוק מופת אבל זה רעיון דומה, בהתחלה אח שלי הציע לי ללכת לכיתה רגילה ולעשות מדעי המחשב וכל העניין מחוץ למגמה כי זה לחץ לא נורמלי ובלי חיים והכל והוא די צדק, אני עברתי כבר שנה אחת מתוך השלוש במגמה הזאת וזה לחץ אדיר אבל עבדתי קשה ועכשיו אני צריך להמשיך עם הלחץ הזה, אבל זה לא בדיוק אותו דבר כמו בכיתה רגילה, בהנדסת תוכנה למשל לומדים 10 יחידות מדעי המחשב 5 יחידות מדעיות אני עושה פיזיקה, בכיתה רגילה זה היה 5 יחידות מדעי המחשב ו5 יחידות פיזיקה באותו עיקרון, המגמה נותנת בוסט משמעותי לבגרות לדעתי כי המספר יחידות במקצוע שאני עושה כפול וכשאני ארצה ללמוד באוניברסיטה בעזרת השם מדעי המחשב אז זה תמיד טוב שיש את הטייטל הזה שהייתי בהנדסת תוכנה אבל גם ללמוד את זה בכיתה רגילה זה מדהים, אז זה לא בדיוק רק עניין של רצון אבל הרבה הרבה מזה זה רצון
^ אני בכיתת הנדסת תוכנה שזה לא בדיוק מופת אבל זה רעיון דומה, בהתחלה אח שלי הציע לי ללכת לכיתה רגילה ולעשות מדעי המחשב וכל העניין מחוץ למגמה כי זה לחץ לא נורמלי ובלי חיים והכל והוא די צדק, אני עברתי כבר שנה אחת מתוך השלוש במגמה הזאת וזה לחץ אדיר אבל עבדתי קשה ועכשיו אני צריך להמשיך עם הלחץ הזה, אבל זה לא בדיוק אותו דבר כמו בכיתה רגילה, בהנדסת תוכנה למשל לומדים 10 יחידות מדעי המחשב 5 יחידות מדעיות אני עושה פיזיקה, בכיתה רגילה זה היה 5 יחידות מדעי המחשב ו5 יחידות פיזיקה באותו עיקרון, המגמה נותנת בוסט משמעותי לבגרות לדעתי כי המספר יחידות במקצוע שאני עושה כפול וכשאני ארצה ללמוד באוניברסיטה בעזרת השם מדעי המחשב אז זה תמיד טוב שיש את הטייטל הזה שהייתי בהנדסת תוכנה אבל גם ללמוד את זה בכיתה רגילה זה מדהים, אז זה לא בדיוק רק עניין של רצון אבל הרבה הרבה מזה זה רצון
פרסי פוטר המשועממת ^^^^^ (אין לי כוח לספור לול)
אני מסכים איתך שזה לא נורמלי לדרוש מתלמידים את זה כשזה מגיע למקצועות שהם לא אוהבים וגם לפעמים במקצועות שהם אוהבים אבל משפט פיתגורס ודברים כאלה חשובים תלוי במה את רוצה לעשות, אם קשה לך, אז לכי תעשי 3 יחידות או 4 את לא חייבת לעשות 5 אני חושב שהתיכון הוא ממש טוב בגלל שהוא נותן לתלמידים אפשרות לבחור יותר (לא לגמרי אבל עדיין)
אתם ממש מגזימים עם הטענה שלוקחים את כל החיים, אלא אם כן אתם מתקשים בחומר ממש ואז הבית ספר אמור להיות שם כדי לעזור
אני מסכים איתך שזה לא נורמלי לדרוש מתלמידים את זה כשזה מגיע למקצועות שהם לא אוהבים וגם לפעמים במקצועות שהם אוהבים אבל משפט פיתגורס ודברים כאלה חשובים תלוי במה את רוצה לעשות, אם קשה לך, אז לכי תעשי 3 יחידות או 4 את לא חייבת לעשות 5 אני חושב שהתיכון הוא ממש טוב בגלל שהוא נותן לתלמידים אפשרות לבחור יותר (לא לגמרי אבל עדיין)
אתם ממש מגזימים עם הטענה שלוקחים את כל החיים, אלא אם כן אתם מתקשים בחומר ממש ואז הבית ספר אמור להיות שם כדי לעזור
לא מסכימה חלאס לא הכל צריך לשנות,
תפסיקו להיות עצלנים ולכו ללמוד 8 שעות במקום להתלונן.
תפסיקו להיות עצלנים ולכו ללמוד 8 שעות במקום להתלונן.
ואם הייתם יכולים לבחור מה ללמוד היה תוהו וובואו.
אני מרגיש אני אהיה כישלון אם יורידו אותי כיתה, אני לא חושב שאני אוכל להתמודד עם הבושה בכלל^
ככה לצערי מערכת החינוך מלמדת אותנו ועכשיו כבר מאוחר לי מדי לעבור. אני אולי עובר לפנימייה שנה הבאה אז אני אצליח ללמוד תטארון וקולנוע ולהגשים את החלום שלי.
ככה לצערי מערכת החינוך מלמדת אותנו ועכשיו כבר מאוחר לי מדי לעבור. אני אולי עובר לפנימייה שנה הבאה אז אני אצליח ללמוד תטארון וקולנוע ולהגשים את החלום שלי.