8 תשובות
ינשוף.. הוא גם חרוש אבל השפם חרוש רצחח!
ינשופים אבל שפמים גם חמוד:))
ינשופים
עוד לא הבנתי מה יפה בשפמים האלה...!
ינשוף.. שפם חרוש
ינשוף, השפם חרוש רצח!
ינשופים, לדעתי פחות חרוש מהשפם ;-)
גם וגם כי שנייהם חרושים מאוד ויפים אבל היתי מעדיפה יותר ינשופים כי שפם זה סמל גברי...
כעע חרווש זה לא מילה!