6 תשובות
שואל השאלה:
היא כל הזמן צורחת עלי "עוף מפה יילד מחוצ'קן אין לי מושג מי אתה!"
אנונימי
ילד מחוצ'קן בן שמונה פשש התפתחת מהר...
"כַּבֵּד אֶת-אָבִיךָ, וְאֶת-אִמֶּךָ--לְמַעַן, יַאֲרִכוּן יָמֶיךָ, עַל הָאֲדָמָה, אֲשֶׁר-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָך"
אל תתחצף תהיה ילד טוב תשמע מה אימא אומרת ויהיה בסדר

מקווה שעזרתי
אוי מאי גוד
אולי לא נכנסת לבית הנכון... בדוק את הכתובת על הבניין והדלת
חחחחחח
עזוב את מי שמעלי זה לא דרך נכונה. תנסה לדבר עם אמא ולראות מה מפריע לה ותשתף אולי גם מה מפריע לך ותפתרו אתזה בהבנה. אסור להזניח דברים כאלה ולשבת בשקט.
אחד שקרה לו
שואל השאלה:
אני לא מחוצ'קן היא רק קוראת לי מחוצ'קן

ומה לעשות?

עוד תשובות בבקשה
אנונימי
הי
צריך להבין למה היא צורחת עליך לא הסברת מה הוביל לזה.
הורים שצועקים לרוב הם הורים מיואשים או לחוצים. ייתכן שהיית במקום הלא נכון בזמן הלא נכון והעלבון שספגת לא היה קשור אליך ישירות היית בסביבה והיית הראשון לקבל את הצעקות.
אבל צריך לשאול את עצמך שאלות: האם אני עשיתי משהו שלא הייתי צריך? אולי אמא בקשה ממני לסדר את החדר ולא עשיתי, אולי שעורי בית אולי בכללי אני לפעמים מדבר בטון לא נכון וצועק/מתחצף? שב עם עצמך ותחשוב-אולי תמצא תשובה.
אני בעד יחסים עם ההורים גלויים-חכה מעט שהעצבים יחלפו ובוא לאמא ותגיד שאתה מצטער אם עשית משהו שהכעיס אבל תשמח לדעת למה צעקה עליך, היא תשמח לספר. ותיקח לתשומת ליבך. אגיד לך עוד משהו אמא תמיד אוהבת את בניה לעיתים צועקים רבים אבל זה לא אומר דבר על אהבתך אליך חשוב שתדע את זה, אמא רוצה בטובתך.
אז דבר איתה ותחשוב אם היה משהו.

אנונימי