13 תשובות
כמה יש לך?
יש לך מחשב חרא פשוט
או שהכרטיס מסך שלך לא עובד, תבדוק אם המאווררים שלו מסתובבים כשאתה בתוך gta
או שהכרטיס מסך שלך לא עובד, תבדוק אם המאווררים שלו מסתובבים כשאתה בתוך gta
להוריד את האיכות
שמע שgta זה משחק ישן ולא אמור להיות קשה להריץ אותו
כנראה שהמחשב שלך פיס אוף שיט
הכל טוב אחי גם שלי
כנראה שהמחשב שלך פיס אוף שיט
הכל טוב אחי גם שלי
הגרפיקה הכי נמוכה שלו יותר קלה להרצה מיוטיוב יא גנוב
זה משחק מ2013
לא היו עדיין גרפיקות ברמה גבוהה
לא היו עדיין גרפיקות ברמה גבוהה
תישאר ילד בן 13 ותשתוק
זה שהוא 90 gb לא אומר שקשה להריץ את המשחק
יש לו דרישות מאוד מאוד מאוד נמוכות
יש לו דרישות מאוד מאוד מאוד נמוכות
לא אמרתי שכל דבר יכול להריץ אותו
אמרתי שהוא משחק לא קשה להרצה
אז כנראה שהמחשב שלו לא משהו
גם המחשב שלי כזה..
אמרתי שהוא משחק לא קשה להרצה
אז כנראה שהמחשב שלו לא משהו
גם המחשב שלי כזה..
intel core 2 quad
nvidia 9800 gt 1gb
יכולים להריץ את זה-_-
אתה בכלל לא קולט איזה חלקים חלשים אלה...
nvidia 9800 gt 1gb
יכולים להריץ את זה-_-
אתה בכלל לא קולט איזה חלקים חלשים אלה...
הם יכולים
זה הminimom requirements
תלמד קצת על משחקים וחלקים ותחזור אליי ילד
זה הminimom requirements
תלמד קצת על משחקים וחלקים ותחזור אליי ילד
משחק כבד מאוד? מה אתה מבלבל תמוח
בקיצור לשואל השאלה
תנסה להוריד את הגרפיקה להכי נמוך
אם עדיין אין לך fps טוב
אז המחשב שלך פיס אוף שיט והכל טוב
גם שלי חרא מחשב
אנחנו צריכים להשלים עם זה ולא לחיות באשליה שהמחשב טוב
כי הוא לא.
תנסה להוריד את הגרפיקה להכי נמוך
אם עדיין אין לך fps טוב
אז המחשב שלך פיס אוף שיט והכל טוב
גם שלי חרא מחשב
אנחנו צריכים להשלים עם זה ולא לחיות באשליה שהמחשב טוב
כי הוא לא.